lørdag 13. mars 2010

Toilldag og loppemarked





LilleFrøken ville starte lørdagen tidlig i dag...
Klokkken 7!!, stod vi opp og var klar til bytur i 9-tiden.
Målet for dagen var å få tak i ei elektrisk juice-presse på Traktøren!
I et helt forferdelig snøvær, tok vi turen nedover.
Heldigvis hadde de mange juice-presser igjen og jeg ble den heldige eier av en av dem..

På vei hjem, gikk vi innom et loppemarked. Siden jeg fikk tømt skap og kjeller for lopper i går, var det på tide å fylle på med nye "skatter"...
Veldig rart å se sine gamle eiendeler blandt masse annet skrot, men utrolig deilig å bli kvitt dem! Og at noen kan tjene penger på dem, er jo enda bedre!!!

Nå skal jeg kose meg med et glass ferskpresset appelsinjuice og en cupcake fra Shine.
Og ikke minst, skal jeg kose masse med lillesnuppa mi!!!
I kveld er det nemmelig en liten milepæl for oss..
Jeg skal på fest å feire Skjønne Siw sin 30-årsdag og Bertine skal ligge hos Mormor. Første natt uten Mamman sin!!!

Ha en fin lørdag!

Cille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar