torsdag 18. mars 2010

Torsdags-syssel





"Velkommen, Bertine, Hallo..."
Slik startet dagen vår på babysang, slik den har gjort maaaange torsdager før...
Vi har gått jevnlig på babysang siden august. På Bakklandet Menighetshus.
Gratis - "Dropp-in" - og mange koselige sanger ( ikke bare kristne sanger...).
Bertine syns det er kjempemorsomt og trives godt der!

Ellers har jeg fortsatt litt med vårrengjøringen. Og plutselig dukket det opp en soffa i kjellerstua!
Den hadde jeg ikke sett på en stund...

Rammet inn noen supersøte kort jeg kjøpte på "Barna i bakgården" for leeeenge siden..

Fant frem de gamle sengklærne jeg hadde på 80-tallet, som jeg har tenkt å sy om til juniortrekk til Bertine.


I kveld skal jeg på jentekveld til Gry. Det blir koselig å treffe damene igjen!

Ha en fin kveld!

Cille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar