lørdag 1. mai 2010

Gratis kunst


"Belle and Bo"



Disse fine bildene og mange flere (!!!), kan du laste ned gratis på nettstedet
Dette er et gratis kunstprosjekt, hvor det blir lagt ut nye bilder hver mnd. av forskjellige kunstnere.
På nettsiden kan du lese mye om prosjektet!

Jeg skal ihvertfall printe ut "Belle and Bo"-bildet til Bertine sitt rom.




Her har vi bare vært hjemme i dag. Godt med en inne-dag i pysjbuksa!
Delvis uten internettforbindelse, men det er ordnet nå.

I kveld skal jeg på coctailparty hos Julie. Blir godt med en jentekveld!
Det er meningen vi skal på byen etterhvert, men får se om jeg gidder.
Jeg synes det er så drit-kjedelig på byen for tiden...
Hadde aldri trodd jeg noen gang kom til å si det!
( men ting forandrer seg vel etterhvert som man blir eldre og får barn...)

Fin lørdagskveld til deg også!
Klem-Cille


1 kommentar:

  1. Hei Søta, den nettsiden med de bildene var super, mange fine bilder. skal også laste ned belle and boo, de har masse fine bilder på hjemmesiden sin og:) Tror det blir noen gaver derfra om man får bestilt til norge da. Koselig å følge med bloggen din:)

    SvarSlett