søndag 20. juni 2010

Award


Jeg har fått en "Beautiful Blogger Award" av tante Mette bak bloggen "Romantikk-takk"
Det var veldig hyggelig, så tusen takk! :)
For å motta denne Awarden, må jeg fortelle 7 interessante ting om meg selv.
Og sende den videre...

Så her kommer 7 ting om meg:

* Jeg elsker å danse! (noe jeg gjør alt for sjeldent for tiden...)
* Jeg har drillet i 11 år
* Jeg har flyttet minst 20 ganger
* Jeg fikk jobbtilbud fra Tanja Hansen en gang ( "Camilla - hvis du noen gang trenger jobb, så er det bare å ringe..." )
* Jeg knuste albuen for 9 år siden og får fortsatt ikke til å strekke den helt ut...
* Min mor's familie er 5 søsken og min far 16 (!!!), så jeg har over 50 søskenbarn!
* Jeg elsker musikk og min eneste tattovering betyr "glad av musikk" på kinesisk...


Dette var 7 ting om meg.
Alle sikkert ikke like interessante, men det var nå det jeg kom på for øyeblikket!

Sender den videre til andre som er relativt ferske i bloggeverden.
Slik at de skal bli motivert for mere blogging!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar