onsdag 2. mars 2011

Ooops!




Her var det veldig lenge siden forrige innlegg... 
Over ei uke faktisk!
Hmmm... Hva skal jeg si? 
En god kombinasjon, blogge-lei, sliten, mangel på inspirasjon og tid!
I tillegg driver vi på å gjør klar leiligheten for salg. 
Jeppsi-peppsi! 
Maler et nytt strøk på tak og vegger...
Slik at det er helt strøkent her, til de som er så heldige å skal flytte hit etter oss!

Synes det er hyggelig at du stikker innom bloggen, selv om det er lite action her for tiden.
Og håper det står bra til med deg! 
"Bambi" er forresten mitt siste Fretex- kupp. 
(selv om kanskje samboeren ikke er helt enig i det...)
I'll be back...


4 kommentarer:

  1. Nei, det er ikke alltid tida strekker til. Visste ikke at dere skal flytte, men lykke til med med salget.

    SvarSlett
  2. Skal dere flytte? Så gøy! Da gleder jeg meg til å få oppdateringer på oppussing og kjøp og salg fremover ;-)
    Lykke til snuppa!

    SvarSlett
  3. Hei Camilla! Er dere på flyttefot altså? Spennende og slitsomme tider da skjønner jeg, hi hi. Ha ei god helg!

    SvarSlett
  4. Spennede og slitsomt med flytting ja gitt! :)
    Skal ikke flytte mer enn 3 minutters gange herifra. Men like mye skal gjøres likevel...Skal ta over huset til svigers.
    Gleder meg tll å få større plass og å innrede på nytt! :)))

    SvarSlett