tirsdag 11. oktober 2011

Ønsker!

Tiden flyr og det nærmer seg den dagen i året hvor jeg blir et år eldre... Min kjære har spurt meg flere ganger hva jeg ønsker meg. Og vekt som jeg er, har jeg vansker for å bestemme meg! 

Men kjære:
Noe av dette blir garantert suksess!


Mitt største ønske er at alle barn i verden skal ha det trygt og godt!
  (Det er vel litt mye å forlange av min kjære, men han gjør en utrolig god jobb med LilleFrøken. Og det setter jeg utrolig stor pris på!)







(bilder hentet fra Google)

Sånn...

Nå har du ei huskeliste, Kjærest!

3 kommentarer:

  1. Ja det bli sikkert bedre enn en osthøvel som æ fikk...trur kanskje itj han glemme bursdagen min no fler gang for å si det sånn:)

    SvarSlett
  2. Så mange fine tinger du ønsker deg. Stolen står på min ønskeliste også. Tror ikke jeg har råd til å kjøpe den til deg. ;-) Men noe skal det nok bli selv om jeg IKKE er kjærest da ;-)... tihi.

    SvarSlett
  3. Hehe... Ser den! :) Er vel egentlig litt for dyr til å ønske seg til kjæresten også. Men det er jo lov å drømme! Bør ikke komme med en osthøvel altså...
    Det ville vært dumt siden vi har en fra før!?! ;O)

    SvarSlett