tirsdag 20. november 2012

Home & Cottage







I går kveld var jeg og Turbomamma på nytt Bloggtreff! 
Denne gang på Home & Cottage-butikken på Sirkus shopping. 
Her ble det servert gløgg, pepperkaker og litt annen snacks, så jeg må si jeg begynner å få litt julestemning allerede. Kjempefin butikk, med mange fristelser!
Og med goodiebag og 20% på hele butikken, 
skal man jo tro det ble litt julegave-handling? 
Hehe... Ikke denne jenta nei! En stor pose ble med meg hjem; 
...med julegave til meg selv! 

I morgen skal dere få se hva som var i den posen!




1 kommentar:

  1. Takk for sist Camilla:)
    Der var du jo;)
    Kjempefin blogg du har!
    Koselig å møtes og vi gjør det sikkert neste gang ved henting i barnehagen, hehe:)
    Jeg maktet ikke på å dra på bloggtreffet!
    Helt utslitt etter dåp i helga jo;)
    Vi snakkes!
    Klem fra Janne

    SvarSlett