fredag 16. november 2012

Keiser magi!








I går kveld var jeg på mitt første blogge-treff! Det var "Keiserens nye trær"-gutta som stod for arrangementet. Og for en kveld det ble! Dette er gutter med klasse og stil må jeg si. Og det i tillegg til at de er utrolig hyggelige!


Keiserne har ganske nylig startet nettbutikk, så først møttes bloggerne i Showroom'et deres. Her fikk vi servert gløgg og pepperkaker og det ble anledning til å kjøpe det siste innen julepynt og ellers det som måtte friste! Og det var ikke lite som fristet kan jeg bare si med en gang!

 ...ja, og goodiebag fikk vi også! 


Jeg hadde desverre ikke noe bra kamera med, så jeg beklager den dårlige bildekvaliteten...


Sjekk ut nettbutikken deres her!

Etterpå ble vi invitert med hjem til Keiserne (...og hunden Ella), og hjemmet deres er faktisk vakrere i virkeligheten enn på bloggen deres! Bilder derifra kommer i et eget innlegg senere, for nå skal det hentes i barnehagen...

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble innpå her da du...kjempekoselig igår:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi-hi... takk, takk! ;O) Det gjorde seg med litt forandring gitt! Men ikke helt fornøyd enda... Får se hva helgen bringer av tid og energi? Veldig koselig i går ja! Det er bloggetreff på "Home and cottage" på mandag forresten. Skal vi melde oss på der også? ;O)

      Slett