tirsdag 27. november 2012

Leander hengevugge


(via)


I morgen skal jeg hente denne nydelige hengevuggen til LilleSøster! For med to hunder og ei nysgjerrig storesøster i hus, blir nok dette ei smart løsning for soving i stuen. Også er den jo ikke så verst å se til heller da... :)
Ellers så føler at vi begynner å ha det meste klart til beibisen kommer. Og det er deilig! En måned til termin i dag. Men siden det meste tyder på at hun kommer før tiden, er det godt å ha ting klart!

blir utfordringen å holde hormonene i sjakk... Føler meg som ei tikkende hormonbombe for tiden!
Skal ikke noe til for å "vippe meg av pinnen" og enkelte ganger begynner jeg å gråte helt uten grunn... 
Satser på å få litt mere energi framover, særlig med tanke på at man skal igjennom en fødsel etterhvert!
Så nå har jeg vært hjemme i fire dager for å slappe av... og funnet ut at det ikke er min måte å få energi på!!! Føler meg mer sliten enn på lenge, så heretter satser jeg på opplevelser på dagtid og tidligere i seng på kvelden! Og er det noen med gode råd der ute, blir jeg veldig takknemmelig for det!


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så spennende tid dere har i vente :) Har selv et januar-barn, så kjenner til følelsen sånn rett før julen :)
    OG så spennende at du også snart har oppkjøring! Går nok så bra så! Bare husk å puste og husk alt du har lært ;) Selv kjørte jeg kvelden før for å roe nervene, og da sov jeg godt natten før oppkjøring...og husk at sensorer også er vanlige mennesker, ikke noe skumle ;)
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett